• 17-10-2009, 01:11:00
    #1
    merhaba;

    Bir proje için aldığım lisanslarımı gerçekleşmediği için satıyorum.

    vb lisans owned'tır.Ve 2010'a kadar upgrade süresne sahiptir.

    Vbseo lisans ta 1 hafta kadar önce benim adıma alınmıştır.

    Bu iki lisans için 300 Tl talep ediyorum.
    itraderım ve referanslarım sağlamdır yani güven konusunda benden yana şüphe olmaz

    İlgilenen arkadaşları beklerim.
  • 18-10-2009, 00:31:39
    #2
    vb owned lisans satılmıştır.
    Elimde sadece vbseo lisansı kaldı onu da en son 100 tl gibi bir fiyata vericem.

    isteyen varsa pm atsın lütfen.