Vbulletin Lisans Aranıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbulletin Lisans Aranıyor
15
●
1.185
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Hesap Alışverişi & Lisans Hizmetleri
Vbulletin Lisans Aranıyor
1
2
16-04-2007, 04:15:59
#10
_Kaos_
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam bağıra bağıra 2. el arıyorum diyor her postunda hala ısrarla git sıfır al diyorsunuz
Sıfır almaya ikna edebiliriz diye düşünüyorlardır belki..
16-04-2007, 04:19:18
#11
yAyAmAz
ben vbulletin.com da çalışıyorumda adama sıfır aldırabilirsem 0.01 $ kazanıcam
16-04-2007, 17:48:59
#12
Diyenez
Üyeliği durduruldu
Ben satabilirim istersen 150 ytl 2 referansım var hala kullanmaktalar istersen PM atabilirsin.
16-04-2007, 20:34:23
#13
SÜTÇÜ
150 YTL Biraz Fazla Dostum ..Yıllıkmı Ömür Boyumu ?
16-04-2007, 23:47:45
#14
The_CooL
Üyeliği durduruldu
yAyAmAz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30$ ı sırf yeni sürümü indirmek için veriyorsanız bence vermeyin internette heryerde vbulletin sürümlerini bulabilirsiniz
la adamın lisansı varsa niye Null kullnasın
16-04-2007, 23:49:44
#15
yAyAmAz
yeni sürüm çıkınca $30 dolar vermektense null kurarım
18-04-2007, 03:35:15
#16
OrCuN23
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
SÜTÇÜ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
150 YTL Biraz Fazla Dostum ..Yıllıkmı Ömür Boyumu ?
para önemsizdi
sıfır yıllık 85 dolar olduguna göre sence bu a) yıllık b) ömür boyu? zor bi soru
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler