• 16-04-2007, 04:15:59
    #10
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bağıra bağıra 2. el arıyorum diyor her postunda hala ısrarla git sıfır al diyorsunuz
    Sıfır almaya ikna edebiliriz diye düşünüyorlardır belki..
  • 16-04-2007, 04:19:18
    #11
    ben vbulletin.com da çalışıyorumda adama sıfır aldırabilirsem 0.01 $ kazanıcam
  • 16-04-2007, 17:48:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben satabilirim istersen 150 ytl 2 referansım var hala kullanmaktalar istersen PM atabilirsin.
  • 16-04-2007, 20:34:23
    #13
    150 YTL Biraz Fazla Dostum ..Yıllıkmı Ömür Boyumu ?
  • 16-04-2007, 23:47:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30$ ı sırf yeni sürümü indirmek için veriyorsanız bence vermeyin internette heryerde vbulletin sürümlerini bulabilirsiniz
    la adamın lisansı varsa niye Null kullnasın
  • 16-04-2007, 23:49:44
    #15
    yeni sürüm çıkınca $30 dolar vermektense null kurarım
  • 18-04-2007, 03:35:15
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SÜTÇÜ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 YTL Biraz Fazla Dostum ..Yıllıkmı Ömür Boyumu ?
    para önemsizdi

    sıfır yıllık 85 dolar olduguna göre sence bu a) yıllık b) ömür boyu? zor bi soru