• 23-08-2009, 22:56:42
    #1
    avea 20 kont. isteyen arkdaşlara 4tl den göndericem kendi telefonumdan
    urzaiz_86@hotmail.com
    stok:5
    ödemeler: iş bankası
  • 23-08-2009, 23:47:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dostum alisveris bolumune konu acarsan daha kolay alici bulursun iyi fiyat bu arada parca icin
  • 24-08-2009, 00:08:34
    #3
    pardon arkadaşlar konu yanlış yere açılmış doğru yere taşıdım bu konu kilitlenebilir