Merhaba,

Ableton lisans arıyorum uygun fiyata mac için varsa ve aşağıdaki VST'lerden de

Serum, ANA 2.5, Kick 2, Valhalla VintageVerb gibi gibi geniş vst bankası olan varsa iletişime geçebilir mi ?