• 04-08-2009, 02:27:11
    #1
    5tl'den puanlarla yeni hesap açacak olanlar varsa özel mesaj atsın lütfen.
  • 07-08-2009, 22:10:05
    #2
    hala arıyorum,
    bir arkadaş geçen sabah halledeceğini söyledi bir daha msn de kendisini göremedim, haber alamadım.

    rapidshare satan varsa özel mesajla bana ulaşabilir mi?