• 24-07-2009, 03:27:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar vbseo lisansı lazım elinde olupta satmak isteyenler itraderi ve mesaj sayısı fazla olanlar kabulümdür alabilirim uygun fiyat karşılıgında satmak isteyenler iletişime geçerlerse sevinirim
  • 24-07-2009, 14:59:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm'lere cevap yazdım lütfen bu bölüme yazalım teklifleri arkadaşlar
  • 24-07-2009, 15:33:09
    #3
    lisans satilmiştir,
    teşekkürlerimle.
  • 24-07-2009, 16:45:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaş ile anlaştık şu anda ticket açıldı cevabını bekliyoruz işlemden sonra durumu bildirecegim buradan hayırlı olur inşallah
  • 24-07-2009, 17:25:05
    #5
    itraderi ve mesaj sayısı fazla olanlar kabulümdür
    aldığın adamın itradeları incele https://www.r10.net/itrader.php?u=40608
    kesin hayırlı olur
  • 24-07-2009, 17:56:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans satilmiştir,
    teşekkürlerimle.

    Benden çaldığın lisans' ı sattın Allah Sana yedirmesin Dostum.. iki cihanda yakan bir olmasın.
  • 24-07-2009, 19:29:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itraderi ve mesaj sayısı fazla olanlar kabulümdür
    aldığın adamın itradeları incele https://www.r10.net/itrader.php?u=40608
    kesin hayırlı olur

    vbseo yu üstüme alırım hesabınıda eft yada havale yaparım.. aslında ödeme konusu için belirtecektim itrader mevzusunu