vbseo lisansı aranıyor
6
●380
- 24-07-2009, 17:25:05itraderi ve mesaj sayısı fazla olanlar kabulümdür
aldığın adamın itradeları incele https://www.r10.net/itrader.php?u=40608
kesin hayırlı olur
- 24-07-2009, 17:56:43Üyeliği durdurulduenginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden çaldığın lisans' ı sattın Allah Sana yedirmesin Dostum.. iki cihanda yakan bir olmasın. - 24-07-2009, 19:29:56Üyeliği durduruldubilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbseo yu üstüme alırım hesabınıda eft yada havale yaparım.. aslında ödeme konusu için belirtecektim itrader mevzusunu