• 13-07-2009, 14:33:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Owned lisans alınacaktır itraderi ve mesajı az olan yeni üyeler lütfen yazmasın r10 eski üyeleri + son sürümü tercihimdir 150 , 160 arası verebilirim kolay gelsin
  • 13-07-2009, 17:58:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    "0" vbulletin lisansı alınmıştır konu kapanırsa sevinirim
  • 13-07-2009, 18:01:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun. En sağlıklısı
  • 14-07-2009, 18:41:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    "0" vBulletin lisansı ne kadar acaba şu an?
  • 14-07-2009, 18:45:53
    #5
    En sağlamı sıfır almak. Hayırlı olsun.

    sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "0" vBulletin lisansı ne kadar acaba şu an?
    180 $ diye biliyorum.
  • 15-07-2009, 03:11:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler arkadaşlar evet şu anki fiyatı 180 dolar
  • 15-07-2009, 11:59:04
    #7
    sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "0" vBulletin lisansı ne kadar acaba şu an?

    Ben dün aldım çok şükür. 180 dolar verdim garanti olsun diye.Gerçi şu yolla yine güvenilir bir şekilde satın alabilirsin.Paypal bozdurma konularına gir ordan paypal satın al Ben 285 tl verdim güncel kur buydu. Sen belki 50 lira daha ucuza kapatabilirsin.Ama tabi paypaldada alışveriş yapacağın adamın güvenilir olması lazım.Ben ne zamandır bakıyorum lisans satanın ya 1 ya 10 mesajı var siteye daha yeni üye olmuş ilk mesajında lisans satıyor. Baktım olacak gibi değil.Dedim 100 lira fazla olsun sağlam olsun.
  • 15-07-2009, 12:05:12
    #8
    En iyisi ni yaptın bende Satmak ıstedım kısme almadı guvenmedı galıba ben aen son guven olsun dıye paypal bozdurdum son surum yaptım ve 150 tl ye satımm..3.8.3 2010 4 ay guncelemlı