• 02-03-2007, 12:22:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Bir şirket açmayı düşünüyorumda. Yazılım lisanslama hakkında bir şey duymuştum. Devlet çok yardım sağlıyormuş büyük kısmını devlet ödüyor filan diye duydum. Sizlerden böyle bir şey duyan var mı?

    Varsa hangi kurum bu desteği sağlıyor.
  • 02-03-2007, 12:41:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Doğru olabilir ama ben bir yardımını göremedim. Hatta onu bırak kazan kazanma bir sürü vergi aldılar birde üstüne :s.
  • 02-03-2007, 15:25:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yazilim lisanslama = bir cok vergicikler oduyorsun 1-3 milyar tutmakda...