Merhaba arkadaşlar.
Bir şirket açmayı düşünüyorumda. Yazılım lisanslama hakkında bir şey duymuştum. Devlet çok yardım sağlıyormuş büyük kısmını devlet ödüyor filan diye duydum. Sizlerden böyle bir şey duyan var mı?
Varsa hangi kurum bu desteği sağlıyor.
Yazilim Lisanslama ?
2
●811
- 02-03-2007, 12:22:41