• 31-05-2009, 00:30:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ne işe yarar bu ?
    -Aynı anda istediğniz kadar dosya indirebilirsiniz.
    -Beklemeden indirmeye başlarsınız.
    -Günlük 5Gb kota.

    1 aylık rapidshare premium 6TL!

    İletişim : MSN - PM
    Ödeme : Paypal , İş Bankası
  • 31-05-2009, 00:36:46
    #2
    Misafir
    2.66 gb = 5 gb olmadı mı ?
  • 31-05-2009, 00:39:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.66 gb = 5 gb olmadı mı ?
    Evet haklısınız.. Kusura bakmayın ezber
  • 31-05-2009, 00:41:53
    #4
    vakıfbank ya da hscb yok mu hocam? avea kontör karşılığı düşünür müsün?
  • 31-05-2009, 00:42:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Netkomik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vakıfbank ya da hscb yok mu hocam? avea kontör karşılığı düşünür müsün?
    40 kontör karşılığı olabilir.. SMS'im bitmişti
  • 31-05-2009, 00:55:59
    #6
    Pm atıldı.
  • 31-05-2009, 01:03:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Netkomik'e 1 adet satıldı.
  • 31-05-2009, 01:06:50
    #8
    40 kontörden bir adet premium alınmıştır.. hızlı servis kaliteli hizmet, teşekkürler.
  • 31-05-2009, 01:08:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    40 kontörden bir adet premium alınmıştır.. hızlı servis kaliteli hizmet, teşekkürler.
    Asıl ben teşekkür ederim.



    ozgurland'a 1 adet satıldı.