• 10-05-2009, 02:37:47
    #10
    varmı şuan elinizde vbulletin lisansı varsa pm yazarmısınız
  • 10-05-2009, 03:00:57
    #11
    Vbulletin lisansinin devir edilmesi icin en az 3 ay once satin alinmasi gerekiyor veya son 12 ay icinde baskasina transfer edilmemis olmasi.Bu kosullarda satilacak olan vbulletin lisansinin devir edilmesi mumkun degildir.
    # Jelsoft may, at its discretion, allow you to transfer your Software license to another party, providing the license:
    * has not already been transferred in the previous 12 months; and
    * was purchased more than 3 months in the past.
    * is an active owned license

    Bu konuda Vbulletin lisansini satan yada alacak olanlarin daha dikkatli olmasi gerekiyor.
  • 10-05-2009, 13:21:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    vayyy sercan akçiçek naber ya nerelerdydın sen seni gidi seni
  • 10-05-2009, 13:36:24
    #13
    cakma murat ismi öyle diyo millete bu sahtekar *********** ama bulunduğunda bidaha yapamayacak bence bu işleri
  • 10-05-2009, 14:12:42
    #15
    kocaman yazdım sercan akçiçek diye daha konu açmadan forum yöneticilerine bildirdim bu kişi sercan akçiçektir diye kimse sallamadı daha ne diyim
  • 10-05-2009, 14:47:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ******** çıktı yine piyasaya
  • 10-05-2009, 15:54:06
    #17
    yöneticilere mesaj yazdım hala ulaşamadık bir birimize
  • 17-05-2009, 02:40:22
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar bu Fikiralani benim eski nickimdir ve calinmisdir.yoneticilerede mail attim ama ilgilenmediler sanirim.kimse bu insana kanmasin.kullanan kiside sana hakkimi helal etmiyorum buna emin ol.

    HERKESIN BILGISINE FIKIRALANI LOGIN CALINMISDIR.YONETICI ARKADASLAR RICA EDIYORUM GEREKENI YAPARSANIZ COK SEVINIRIM.

    ALLAHA EMANET OLUN