• 09-05-2009, 13:57:47
    #10
    NetBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi pm attım
    alındı
    Kalan 1.5 doları alabilirmiyim?
  • 10-05-2009, 16:58:47
    #11
    banada pm yoluyla msn bilgini gonderirmisin. surekli alabilirim. suan icin 1 tane lazim.
  • 10-05-2009, 20:32:12
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WOLVERINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan 1.5 doları alabilirmiyim?
    cok gec adam dolandiriciliktan banlandi
  • 03-06-2009, 16:46:56
    #13
    Ben paramı aldım sorunum yok...