Eft Yaptıktan Sonra Nevercare nickli kullanıcı ile iletişimim kesildi msn de çevrimdışı oldu cep telefonuda aradığınız kişiye ulaşılamıyor yanıtını veriyor.
umarım kısa süre içerisinde kendisi ile tekrar iletişime geçebilirim
Eft Yaptıktan Sonra Nevercare nickli kullanıcı ile iletişimim kesildi msn de çevrimdışı oldu cep telefonuda aradığınız kişiye ulaşılamıyor yanıtını veriyor.
umarım kısa süre içerisinde kendisi ile tekrar iletişime geçebilirim
son mesaja bakmamış arkadaş alışveriş yaparken. eleman bukalemun gibi, bu kadar eski üyeliği nasıl patlattı da forumda başlık açtı helal olsun.
+
sol üstten bildirdim modlara, o kadar adam hiç mi biri ilgilenmez. ta dün gece bildirmişim.