• 13-07-2022, 00:21:39
    #1
    Selamlar, IDM (Internet Download Manager) lisansı arıyorum da. Elinde olan ya da satan var mı acaba ?
  • 13-07-2022, 00:34:09
    #2
    n11 üzerinden satışı var isterseniz bir göz atın. LİNK
  • 13-07-2022, 00:38:49
    #3
    Kepez_Yazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n11 üzerinden satışı var isterseniz bir göz atın. LİNK
    Çok pahalıymış, ben biraz daha araştırayım en iyisi
  • 13-07-2022, 02:16:26
    #4
    Zamanında 50TL'ye almıştım hey gidi günler hey.