• 20-02-2009, 20:24:58
    #10
    !ndream nickli arkadaşa 1 adet hesap satılıp ödemesi alınmıştır,..
  • 23-02-2009, 22:40:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba 100 gb hesaplar nasıl oluyor günlük limit 100 gb mı oluyor siz yapabiliyormusunuz?
  • 25-02-2009, 15:52:44
    #12
    gerekli bilgiyi rapidshare.com dan alabilirsiniz, şimdilik satmıyorum 100 gb trafik, yalnızca 1 aylık hesaplar var, (şu an o da yok) hesap geldiğinde konuya mesaj yazarım, haberiniz olur.
  • 02-03-2009, 10:38:13
    #13
    1 aylık hesap alındı...
  • 19-03-2009, 21:13:07
    #14
    son 3-4 hesabı forum dışı sattıktan sonra tekrar buraya dönüyorum şu anda 1 adet daha hesap açabilirim almak isteyen arkadaşa. ayrıntılı bilgi ilk mesajda
  • 12-05-2009, 14:25:48
    #15
    almak isteyen varsa ulaşsın
  • 12-05-2009, 14:45:21
    #16
    hangi banka hesabınız var iş bankası varsa bir tanede ben alim banka bilgilerinizi PM leyin lütfen
  • 12-05-2009, 15:10:29
    #17
    yapıkredi var, sorun olurmu sizin için bilemem
  • 18-05-2009, 15:28:36
    #18
    almak isteyen varsa yazsın, hesap var şu anda