• 04-02-2009, 11:16:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar 3.7x serısıne kadar ınıdırılme ımkanı
    owned lısans
    whmcs artı wbb lısansı
    yada awbs lısansına takas
    Satış:125 TL Pazarlık payı yoktur
  • 04-02-2009, 15:09:36
    #2
    Taksit imkanın varmı?
  • 04-02-2009, 15:16:09
    #3
    güvenceyi nasıl veriyorsun peki
    itraderin yok ve forumda yeni oldugun belli
    güvenceyi saglamassan kimse almaz bence..
  • 04-02-2009, 22:37:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ne yapayım guvence olarak ? yenıysem 2 yıl bekleyıp oylemı satcam hocam
    acil paraya ıhtıyacım yok satsamda problem degıl satmasamda
  • 04-02-2009, 23:57:14
    #5
    önceden de başka bir konuda dediğim gibi:

    lisansın sizin olduğuna dair ister burdan ister alacak arkadaşa screen at,arkadaşta almadan önce vbulletine e mail atsın,
    1 - kişi isimleri
    2 - para yatıracağı kişi ismi
    3 - ayrıca da mail tutmazsa

    zaten almazlar.
  • 05-02-2009, 10:33:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    macintosh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceden de başka bir konuda dediğim gibi:
    lisansın sizin olduğuna dair ister burdan ister alacak arkadaşa screen at,arkadaşta almadan önce vbulletine e mail atsın,
    1 - kişi isimleri
    2 - para yatıracağı kişi ismi
    3 - ayrıca da mail tutmazsa
    zaten almazlar.
    hocam eger kesın alacak olursa yapacagiz.lısansın kayıtlı oldugu hotmaıl adresı nıde alan arkadaşa verıyorum maıl degıstırme yapılmayacaktır.
  • 05-02-2009, 11:28:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Webirx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eger kesın alacak olursa yapacagiz.lısansın kayıtlı oldugu hotmaıl adresı nıde alan arkadaşa verıyorum maıl degıstırme yapılmayacaktır.
    kimlik fotokopisi verebilme şansın varmı?
  • 06-02-2009, 10:43:22
    #8
    iletişime geçebilir miyiz?
  • 06-02-2009, 13:29:33
    #9
    msn ekleyin profilimde var..