• 10-02-2009, 20:18:16
    #28
    3 aylık rapid alınmıştır.
  • 11-02-2009, 01:38:41
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 tane alınmış teşekkürler sağlam ve ucuz.
  • 11-02-2009, 18:18:00
    #30
    1 tanede ben aldım.
  • 11-02-2009, 18:30:07
    #31
    bir tane daha 3 aylık hesap alındı teşekkürler
  • 11-02-2009, 18:51:13
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlış anlamazsanız birşey soracağım . Rapidin kendi sitesinde bile 1 yıllık acc 120 liraya denk geliyorken siz bunları nasıl 100 liraya satabiliyorsunuz ? Puanlarla falan mı açıyorsunuz ? Kullandığım bir rapid acc var da uzatmayı düşünüyorum ondan soruyorum .
  • 11-02-2009, 19:14:48
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Bilglendirme Pm iLe gonderildi.. SatısLar devam..
    myrmidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamazsanız birşey soracağım . Rapidin kendi sitesinde bile 1 yıllık acc 120 liraya denk geliyorken siz bunları nasıl 100 liraya satabiliyorsunuz ? Puanlarla falan mı açıyorsunuz ? Kullandığım bir rapid acc var da uzatmayı düşünüyorum ondan soruyorum .
  • 11-02-2009, 20:16:15
    #34
    teşekkür ederiz 3 adet hesap aldım sizden, daha önce kullanılmamış hesaplar, çok sağolun
  • 11-02-2009, 22:49:39
    #35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    1 aylık 1 adet hesap alınmıştır.
  • 12-02-2009, 00:37:07
    #36
    1 aylık rapid hesabı daha aldım, sağol