• 27-01-2009, 14:44:15
    #1
    arkadaşlar 20 rapid var 13 tl den satıyorum

    iş bankası

    ulasım info@sezginakin.com
  • 27-01-2009, 15:21:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Delete57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar 20 rapid var 13 tl den satıyorum
    iş bankası
    ulasım sezginakin1@hotmail.com
    hepsini mi 13 ytl den satıyorsunyoksa teker teker mi?
  • 27-01-2009, 18:45:50
    #3
    teker teker..
  • 27-01-2009, 23:13:11
    #4
    kendi sitesinde 14 ytl
    hemde puanlı
    10 ytl veya altında satmadığın sürece burda pek satamazsın
    benden sölemesi
  • 27-01-2009, 23:17:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi sitesinde 14 ytl
    hemde puanlı
    10 ytl veya altında satmadığın sürece burda pek satamazsın
    benden sölemesi
    neden satış baltalıyorsunuz ki belki 10 ytlden satan adamda tekrar şifresini değiştirecek bu kezde 2ytl fazla vermeyim derken 10 ytlden olacaksın..

    Herkesin satıs fiyatı farklı herkesin alış fiyatı farklıdır.
  • 28-01-2009, 00:10:47
    #6
    baltalamak falan değil
    sadece fikir veriyorum
    10 ytl ye satanlar şifre falan değiştiremez çünkü email adresini falan herşeyi kendi üzerinize geçiriyorsunuz
  • 28-01-2009, 00:15:38
    #7
    Arkadaşlar yanlış anlamayın ama zorla satmıyorum.. isteyen alır kimine uygun gelir kimine pahalı..
  • 29-01-2009, 11:39:21
    #8
    Konu kitlene bilir Rapid kalmadı..