arkadaşlar 20 rapid var 13 tl den satıyorum
iş bankası
ulasım info@sezginakin.com
20 rapid premium satış
7
●511
- 27-01-2009, 15:21:15Üyeliği durdurulduhepsini mi 13 ytl den satıyorsunDelete57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa teker teker mi?
- 27-01-2009, 23:13:11kendi sitesinde 14 ytl
hemde puanlı
10 ytl veya altında satmadığın sürece burda pek satamazsın
benden sölemesi - 27-01-2009, 23:17:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.neden satış baltalıyorsunuz ki belki 10 ytlden satan adamda tekrar şifresini değiştirecek bu kezde 2ytl fazla vermeyim derken 10 ytlden olacaksın..erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin satıs fiyatı farklı herkesin alış fiyatı farklıdır. - 28-01-2009, 00:10:47baltalamak falan değil
sadece fikir veriyorum
10 ytl ye satanlar şifre falan değiştiremez çünkü email adresini falan herşeyi kendi üzerinize geçiriyorsunuz
yoksa teker teker mi?
teker teker..