• 22-12-2008, 20:57:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilimiyim
  • 22-12-2008, 21:01:01
    #11
    Davay davay 🌹
    Ay sonunda ödeme kabul ederseniz alabilirim ?

    Ödemede problem çıkmayacağına r10'dan bir çok tanınmış kişileri kefil gösterebilirim ?
  • 23-12-2008, 13:53:56
    #12
    Lisans tarafımdan alınmıştır hayırlı olsun...