• 17-11-2008, 23:18:27
    #10
    Arkadaşlar bu arada güvenli olsun lisansa kayıtlı mailide beraber vericem. Sıkıntı olmasın diye.
  • 20-11-2008, 01:16:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    önce lisansı alırsam ücreti sonra ödemek şartı ile kabul edersen görüşebiliriz kabul edersen pm atarsın.
  • 24-11-2008, 00:42:44
    #12
    Lisans satılmıştır. Teşekkürler...