• 08-10-2008, 12:59:27
    #10
    Lisans satıldımı?
  • 08-10-2008, 14:10:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yok daha satılmadı
  • 08-10-2008, 14:58:24
    #12
    HaYalcii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok daha satılmadı
    Arkadaşla anlaştık banka hesap numarası verecekti.
    Şimdi satılmadı diyor ilginç...
  • 08-10-2008, 15:10:26
    #13
    HaYalcii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok daha satılmadı
    Kardeşim satıyormusun ? Satmıyormusun ? Satıyorsan msn ekle konuşalım, satmıyorsanda kapat konunu LÜTFEN.!
  • 08-10-2008, 15:27:58
    #14
    bunyamin81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla anlaştık banka hesap numarası verecekti.
    Şimdi satılmadı diyor ilginç...
    parayı göndermediysen henüz,satılmamıştır işte
  • 08-10-2008, 15:50:13
    #15
    Gönderecektik de arkadaş banka hesap no bulamadı paypalla uğraşmamak için satıyo zaten...
    parayı gel elden veriyim dedim o da yok bakalım nasıl satacak merak ettim
  • 10-10-2008, 14:37:33
    #16
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    bunyamin81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderecektik de arkadaş banka hesap no bulamadı paypalla uğraşmamak için satıyo zaten...
    parayı gel elden veriyim dedim o da yok bakalım nasıl satacak merak ettim
    https://www.r10.net/2591687-post9.html
    ve son olarak yüz-yüze alışveriş yapmak istemiyorsa alma derim.
  • 10-10-2008, 22:35:18
    #17
    Uyarın için teşekkür ederim...

    Lisansı almaktan vazgeçtim...

    Sıfır almayı düşünüyorum ama güvenilir biri olursa 3 - 5 fazla veririm önemli değil 2.elde alabilirim