satılık owned vb lisans taze
16
●1.141
- 08-10-2008, 14:58:24Arkadaşla anlaştık banka hesap numarası verecekti.HaYalcii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi satılmadı diyor ilginç...
- 08-10-2008, 15:10:26Kardeşim satıyormusun ? Satmıyormusun ? Satıyorsan msn ekle konuşalım, satmıyorsanda kapat konunu LÜTFEN.!HaYalcii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2008, 15:27:58parayı göndermediysen henüz,satılmamıştır iştebunyamin81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2008, 15:50:13Gönderecektik de arkadaş banka hesap no bulamadı paypalla uğraşmamak için satıyo zaten...
parayı gel elden veriyim dedim o da yok bakalım nasıl satacak merak ettim
- 10-10-2008, 14:37:33Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/2591687-post9.htmlbunyamin81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve son olarak yüz-yüze alışveriş yapmak istemiyorsa alma derim. - 10-10-2008, 22:35:18Uyarın için teşekkür ederim...
Lisansı almaktan vazgeçtim...
Sıfır almayı düşünüyorum ama güvenilir biri olursa 3 - 5 fazla veririm önemli değil 2.elde alabilirim
