• 15-09-2008, 22:21:43
    #10
    dolandırılma konusu açsak bir tane ve oraya isimleriyle yaptıklarıyla bir liste yapsak yararlı olur.
  • 15-09-2008, 22:31:39
    #11
    kartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence suc sizdede var..
    adami tanimiyorsun etmiyorsun,o kadar dolandirici konusunu okuyorsunuz,halen eski hatalari yapiyorsunuz..!!
    egerki r10 dan ise,üyeligi ile bir pm atmayla baslayabilirdiniz..
    veya referans göster diyebilirdiniz..
    hesaptan bir resim( screenshot) yap diyebilirdin..v.s.
    hırsızın hiçmi suçu yok hoca
  • 15-09-2008, 23:36:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hırsızın hiçmi suçu yok hoca
    öyle birsey dedim mi?

    "suc sizdede var"

    demisim
  • 15-09-2008, 23:42:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolandırılma konusu açsak bir tane ve oraya isimleriyle yaptıklarıyla bir liste yapsak yararlı olur.
    böyle bir liste zaten var ki?

    ama bircok kisinin haberi yok+kullanmiyorlar..

    bkz liste:
    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...i-listesi.html
  • 16-09-2008, 03:34:30
    #14
    kartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bir liste zaten var ki?
    ama bircok kisinin haberi yok+kullanmiyorlar..
    bkz liste:
    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...i-listesi.html
    evet varmış yeni farkediyorum
  • 16-09-2008, 03:56:54
    #15
    Geçmiş olsun hocam
  • 16-09-2008, 06:16:10
    #16
    geçmiş olsun hocam...

    ucuz parayla yırtmışsın
  • 16-09-2008, 10:06:06
    #17
    Ciddinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birsen Akçicek Şerefsizi Tanımayan Yoktur 3 5 ytl için namusunu satan biri
    listeme ekliyim , bir liste yapıyorumda bunu r10 da yakın zamanda da paylaşacağım ... listenin teması "uzak durulması gerekenler"
  • 16-09-2008, 13:10:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    listeme ekliyim , bir liste yapıyorumda bunu r10 da yakın zamanda da paylaşacağım ... listenin teması "uzak durulması gerekenler"
    verdigim konuya ekliyip,konuyu acan arkadasa pm atip,kendisi güncelese daha iyi bence..

    ama sen bilirsin..