• 06-09-2008, 00:53:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Owned lisans 1 ay once upgradi yapıldı.

    lisans artık isime yaramıyor cok ucuza satıyorum 1 ay once yenilemesi yapılmıs bir owned lisansı. ilgilnenler pm atsın lutfen.

    fiyat:90usd
    paypal
  • 06-09-2008, 01:57:20
    #2
    yeni üye olmuşsun anında 3 satış konusu açmışsın garip alışveriş yapacak arkadaşlar tedbirli olsun

    https://www.r10.net/search.php?searchid=5689130
  • 06-09-2008, 02:38:53
    #3
    NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni üye olmuşsun anında 3 satış konusu açmışsın garip alışveriş yapacak arkadaşlar tedbirli olsun
    https://www.r10.net/search.php?searchid=5689130
    ++++
  • 06-09-2008, 02:42:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayır daha once digitalpoint ve v7n deydim aradada iyinete bakıyordum. yurtdısında yasadıgım icin yeni gordum burayı.hicte hos karsılanmadım. detaylar errorlog a gonderilmistir.
  • 06-09-2008, 07:21:03
    #5
    lisans resmini bende alabilirmiyim
  • 07-09-2008, 00:01:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    resimler pm ile gonderildi
  • 09-09-2008, 12:27:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben de pm alabilir miyim lisans bilgilerini.
  • 09-09-2008, 12:33:17
    #8
    veliusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır daha once digitalpoint ve v7n deydim aradada iyinete bakıyordum. yurtdısında yasadıgım icin yeni gordum burayı.hicte hos karsılanmadım. detaylar errorlog a gonderilmistir.
    Yurtdışında nerede yaşıyorsun kardeş?
  • 10-09-2008, 00:36:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    amerika south carolina.pm isteyenler birdaha solerse kime gonderdimi karıstırdm