• 04-07-2019, 08:24:27
    #1
    Merhaba r10!


    200$ kod - 30 TL (Stok yok)

    Kodları faturalandırma hesabı oluşturarak girebilirsiniz. (Kod girebilmek için faturalandırma hesabı oluşturabiliyor olmanız ve oluşturduktan sonra girmeniz gerekir.)
    Her faturalandırma hesabına 1 kod girebilirsiniz. Hesapta farklı faturalandırma hesabı açarak girebilirsiniz

    (Yakında direk hesap olarak sağlayabileceğim.)

    İletişim için P.M.
    (Forum dışı; kadircirak43@gmail.com)

    Ödeme : Ziraat Katılım - Papara - Kredi Kartı(+1 TL)
  • 04-07-2019, 08:30:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yeni oluşturduğumuz hesaba ekliyoruz değil mi ?
    Kaç aylik geçerli
  • 04-07-2019, 08:32:34
    #3
    Dirk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni oluşturduğumuz hesaba ekliyoruz değil mi ?
    Kaç aylik
    Yeni eski fark etmez. Faturalandırma hesabı oluşturabiliyorsanız yani daha önce free tier aldıysanızda olur.

    30 günlük kod girme 90 günlük kullanım süresi var. (Kodlar alındakdan sonra bir kaç gün bekleyebileceği için tam 30 gün olmayabilir.)
  • 05-07-2019, 00:05:02
    #4
    @kertenkele01; - bakiyede olan bir hesaba bu 200$ kod tanımlanıp ödeme gerçekleştirilebiliyor mu?
  • 05-07-2019, 10:14:20
    #5
    Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kertenkele01; - bakiyede olan bir hesaba bu 200$ kod tanımlanıp ödeme gerçekleştirilebiliyor mu?
    Hayır. Kuponlar ekstra bakiye olarak geçiyor. Yani borcu silmez.
  • 05-07-2019, 14:58:50
    #6
    300$ deneme bakiyesi aktif edilmiş hesapta kullanabiliyor muyuz? Eğer öyle ise imzamdaki bilgilerden iletişime geçerseniz çok sevinirim.
  • 05-07-2019, 15:16:56
    #7
    Bruuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300$ deneme bakiyesi aktif edilmiş hesapta kullanabiliyor muyuz? Eğer öyle ise imzamdaki bilgilerden iletişime geçerseniz çok sevinirim.
    Whatsapp'den yazılmıştır.



    Güncel++
  • 06-07-2019, 20:06:57
    #8
    arkadaştan kod alındı oldukça ilgili birisi tavsiye edilir.
  • 08-07-2019, 06:58:34
    #9
    Güncel++