• 26-09-2006, 23:09:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    esChat programı olan ve satacak varsa görüşelim.
  • 26-09-2006, 23:36:58
    #2
    Eski sürüm olabilir mi?
  • 27-09-2006, 11:34:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Olabilir. Ne kadar istiyorsun. PM Atarmısın.
  • 27-09-2006, 13:00:46
    #4
    Evet domain üzerine kuruluyor tek domain'de çalişiyor
  • 27-09-2006, 13:22:30
    #5
    arkadaş muhtemelen domain + eschat lisansı soruyor.
  • 27-09-2006, 21:32:14
    #6
    Bu topiği açabilecek kişi eschatin tek domaine lisanslı olduğunun bilincinde açıyordur sanırım.

    Eschat tam sürüm,, ödemeyi peşin yapabileceksen görüşelim.
  • 28-09-2006, 12:19:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Domaini ile birlikte verilmesi gerekiyor zaten.

    Görüşelim tabiki. Ne kadar istiyorsun.
  • 30-09-2006, 12:21:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kimsede yokmu
  • 30-09-2006, 14:09:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Efendim Kendi esChat'imi Size Kiraya verebilirim canım, Evet, Benim esChat'im tüm domainler icin calisiyor, Yalniz IRC'de benden alman berekiyor yoksa calismaz. eğer uyarsa, görüselim msn'den yada pm at admin@sanalkeyf.com