• 30-09-2006, 14:14:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bana Shell Lazım Değil. esChat Lazım.
  • 30-09-2006, 15:30:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    esChat kullanan kimse yokmu ?
  • 30-09-2006, 19:00:43
    #12
    hitch anasının gözünü istiyorlar onlarda
  • 30-09-2006, 19:52:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Onların istediği 299$..

    Ben bırakacak olan ve makul bi fiyat olsun diye burda ariyorum.

    Tabiki bende isterim esChatin kendi domainime yazılmış olmasını. Ama malüm
  • 01-10-2006, 00:06:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bende öyle düşündümde sanırım burada esChat ile pek ilgilenen yok
  • 01-10-2006, 17:35:05
    #15
    Dostum pm attım.
  • 08-10-2006, 15:36:54
    #16
    who
    Üyeliği durduruldu
    Bulamadınsa halen; bi arkadaşım eschatini satacak. Görüşebilirsiniz.
  • 08-10-2006, 16:02:46
    #17
    who bende almayı düşünüyorum görüşelim
  • 09-10-2006, 00:20:15
    #18
    Satılık 1 adet lisanslı var elimde..
    İsteyene kurulum da yaparız.