• 25-01-2018, 08:48:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Newspaper satın almış ancak kullanmayan ya da Themeforest hesabından sıkılmış devredecek birileri var mı? Sürekli kullandığım için ayda 5-7 lisans alıyorum, 59$ vermek istemiyorum.
  • 25-01-2018, 08:49:53
    #2
    Temanın ekstra bir faydası var mı? Bizde alalım
  • 25-01-2018, 08:51:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın ekstra bir faydası var mı? Bizde alalım
    Sayesinde her site için farklı tema aramıyorum. Çeşitlerden birisini seçip kendime göre düzenleip renkleri karıştırıyorum.
    Özgün bir model çıkıyor ortaya