• 15-05-2008, 23:19:42
    #10
    Hayret bisey, yorumlara bak, alisveris yapmazsan nasil iTrader yapacaksin?

    Kimseye kendimi ispat etmek zorunda degilim.

    Yurtdisinda yasiyorum ve banka havalesi gibi bir imkanim, ancak bir akrabam araciligiyla olabilirki, o akrabami da zaten fazlasiyla biktirdim sanirsam...

    Sonucta paypal dogru kullanilirsa bence güvenli bir sistem, güvenen arkadaslar ulassinlar, güvenmeyen arkadaslar da yorumlarini kendilerine saklasinlar ve iTrader toplamaya devam etsinler.
  • 15-05-2008, 23:25:50
    #11
    Su vBulletin ne güzel bir forum sistemidir;

    Arkadasin üyelik tarihi: 31-08-2007

    Ilk iTrader'ini 31.08.2007'de almis, vBulletin lisansi alarak...

    Sonra gel burada laf at... ilginc...

    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 mesajla ve 0 trade ile lisans devrinden sonra ödeme,ee sana nasıl güvenecekler?
  • 15-05-2008, 23:27:45
    #12
    Sana nasil güveneceklerse bana da öyle güvenecekler, sonucta bir itrader'in var diye COK mu güvenli birisin? bende merak ettim...

    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl güvenecekler sana merak ettim
  • 15-05-2008, 23:31:40
    #13
    Kendin burada is icin parani pesin istemissin?

    https://www.r10.net/insan-kaynaklari/...ml#post1835663

    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para peşin olacaksa ilgilenirim hocam.
    Bu perhiz, bu ne lahana tursusu...

    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye kayıt olalı 15 gün bile olmadan ve bir güvence vermeden böyle bi' konu açıp ticaret yapmayı beklemesi hata bence.
    Hem arkadaş ne diyor?
    Normalde parayı ödedikten sonra devredilen lisansı,Lisansı devrettikten sonra parayı ödicem diyor.Sen olsan güvenir misin?
  • 15-05-2008, 23:32:52
    #14
    Neyse, konunun disina cikmayalim, ciddi saticilar varsa iletisime gecsinler...

    herkeste kendini birkac iTrader kazandi diye yada biraz fazla post atti diye büyük görmesin...
  • 15-05-2008, 23:35:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Msn adresini pm at ilgileniyim senle
  • 15-05-2008, 23:58:37
    #16
    iTraderin yüksek mi?

    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn adresini pm at ilgileniyim senle
  • 16-05-2008, 01:22:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 mesajla ve 0 trade ile lisans devrinden sonra ödeme,ee sana nasıl güvenecekler?
    Olumlu düşünerek

    CnR* adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi
    Ama gerçek

    baRReTTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (: üyelik tarihine bakarmısınız =)
    Üyelik tarihiyle ne alaka :S ( keL aLaka )

    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl güvenecekler sana merak ettim
    Fazla merak iyi değildir

    iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanları itrater'i yok diye böyle sorguya çekmek yanlış bence
    NEDEN?
    çünkü bu siteye ilk üye olunca nicke göre veya bilgisayarın özelliğine göre itrater verilmiyor. 0 itrater'i olanların şuan 80'e kadar geldiği bile görünüyor. onlar acaba ilk satışını nasıl yaptı? böyle yaklaşım çok yanlış bana göre
    +Bir

    Ve şunuda eklemek istiyorum! Burda çok insan gördüm;

    Rep karşılığı domain veren, sonra itader isteyen.

    Bilgi veren itader isteyen, boş yere itader veren vs vs..

    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye kayıt olalı 15 gün bile olmadan ve bir güvence vermeden böyle bi' konu açıp ticaret yapmayı beklemesi hata bence.
    Hem arkadaş ne diyor?
    Normalde parayı ödedikten sonra devredilen lisansı,Lisansı devrettikten sonra parayı ödicem diyor.Sen olsan güvenir misin?
    Bi cahillik yaptık güvendik

    vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iTraderin yüksek mi?
    Bilmem hiç bakmadım

    vagabondos << 28 yaşında olgun birisi.

    Msn adresini gönderdi, ekledim konuştuk.

    Bi güven gördüki, lisansı almadan önce kendisi ödemeyi yaptı. Lisans olayı halledildi..

    Haberiniz olsun dedim.
  • 16-05-2008, 01:25:31
    #18
    3 lisans dedik, daha iki eksik var...

    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans olayı halledildi..
    Haberiniz olsun dedim.