• 07-10-2015, 12:47:37
    #1
    karşılığında r10 davetiyesi verebilirim.
  • 07-10-2015, 12:59:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da gönderen olursa mailimi dm atabilirim.
  • 07-10-2015, 14:43:36
    #3
    Abartı bir ücret olmayacak şekilde bende arıyorum..
  • 07-10-2015, 15:04:06
    #4
    r10daki birine r10davetiyesi vermek nedir

    kimsede davetiye yok eskiden verirlerdi geçici olarak x1 x2 x3 kaç yıldır vermiyorlar. hesap satabilirim bufferli tekliflerinizi özelden yapın
  • 07-10-2015, 18:34:27
    #5
    hocam biraz ilginç olmuş gerçekten r10 davetiyesi