konudışı
Şahsen görüştüğüm bir arkadaşım bile olsan tc kimlik numaramı vermezdim

konudışı
benim isteme amacım hayranlığımdanmı sanki

sadece sana daha kolay ulaşabilmek , ismin soyisimin tanınan biriysen karekterini araştırmak.+mesela dolandırdın diyelim . karakolda savcılıkta tc kimlik no olunca daha kolay işer çözülüyor...