• 02-03-2015, 19:37:27
    #10
    Platin üye
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi geliştirdiği şifreleme derken hocam ortak kullanım mekanizması geliştirmiş arkadaş tek lisans ile birden fazla bilgisayarda o lisansı ortak kullanabiliyoruz. ben zaten suanda onuda alıp ortak alacagımız arkadaşlarla bu sekilde herkes kendi bilgisayarında kullansın seklinde ayarlamayı düşünüyorum ama alacak arkadaşlar bulabilirsem.
    bir tanesine ben ortak olabilirim hocam.
  • 02-03-2015, 20:09:42
    #11
    hocam diğer bir çözümü fazla etik olmayacak ama wmware ile sanal pc ye lisansla sonra alan arkadaşlara clonlarsınız. ekstra sunucu felan uğraşmayın
  • 05-03-2015, 12:26:31
    #12
    tasarimaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam diğer bir çözümü fazla etik olmayacak ama wmware ile sanal pc ye lisansla sonra alan arkadaşlara clonlarsınız. ekstra sunucu felan uğraşmayın
    hocam bu konuda bilgilendirebilir misiniz pm atmanız mümkün mü?
    Bir kişi daha aramaktayız 3 kişi olduk. 4 kişi ile daha ucuza ve kendi bilgisayarlarımızda ioncube kullanmanın yolları denemekteyiz. Bir kişi daha lazım ortak lisansa.