• 14-01-2008, 00:07:40
    #1
    merhaba arkadaşlar. msn mesenger için premium satılıyomuş diye duydum(ömür boyu)
    eğer bu premiumun özelliğinden biri 2k+ kişi eklemekse almak istiyorum.
    p.m yada burdan ulaşabilirsiniz.
  • 14-01-2008, 09:14:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    öyle birşey mi var ilk defa duydum ama güzel birşeye benziyor bizim listeler doldu adam almıyor daha
  • 14-01-2008, 09:23:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende ilk defa duydum
  • 14-01-2008, 09:30:12
    #4
    Bende ilk defa duydum enteresan geldi. Şimdi kişi eklemede sınır var mı ? :s
    (: Varsın paralı yapsın.. Nasılsa Crack'ı çıkar..
  • 14-01-2008, 09:52:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yokya atmistir msn turkiyeyi ara veya mail at
  • 16-01-2008, 16:20:36
    #6
    eskiden varmış 5.99$ a satılıyomuş.
    ama şimdi bulamadım:S
  • 16-01-2008, 20:15:13
    #7
    olsa süper olur 700 kişi oldu msn listem

    Microsoft Online Services - MSN Premium & MSN Premium for Bell Sympatico Subscribers
    böyle bişey buldum ama ..
  • 18-01-2008, 21:51:03
    #8
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsa süper olur 700 kişi oldu msn listem
    Microsoft Online Services - MSN Premium & MSN Premium for Bell Sympatico Subscribers
    böyle bişey buldum ama ..
    1.2k yı geçti hala siliyorum:S
    free bölümden bakalım 2ay beleş denedikten sonra güzelse alırım. saol

    edit: free yi beceremedim:s
  • 18-01-2008, 23:58:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sallama olabilir ama 2000 olsa süper olur