merhaba arkadaşlar. msn mesenger için premium satılıyomuş diye duydum(ömür boyu)
eğer bu premiumun özelliğinden biri 2k+ kişi eklemekse almak istiyorum.
p.m yada burdan ulaşabilirsiniz.
mesenger için?
18
●984
- 16-01-2008, 20:15:13olsa süper olur 700 kişi oldu msn listem

Microsoft Online Services - MSN Premium & MSN Premium for Bell Sympatico Subscribers
böyle bişey buldum ama .. - 18-01-2008, 21:51:031.2k yı geçti hala siliyorum:Skubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
free bölümden bakalım 2ay beleş denedikten sonra güzelse alırım. saol
edit: free yi beceremedim:s
ilk defa duydum ama güzel birşeye benziyor bizim listeler doldu adam almıyor daha
