• 12-12-2013, 14:17:58
    #1
    arkadaşlar elinde kullanmadığı Themaposter lisansı olan varsa alabilirim iletişim pm yolu ile yada ile ulaşırsanız sevinirim
  • 16-12-2013, 13:56:46
    #2
    lisans alınmıştır..