forumu incele biraz denilen şeyi anlarsın.Bedavayada vbseo lisansı verdiler ama sonuçta tüm lisanslar kapandı.
Neyse sen burnumun dikine gidicem diyorsun sanırım uyarmamızın bir yararı yok o zaman sen en ucuzunu al owned diye aldığın lisansı 1 ay kullanırsın artık.