selam
ben konu acma
veya mp3 resim yükleme karsilina vb lisans veren varsa yazsin..
veya baska seyden fakat para karsilina degil
konu acabilir upload yapabilirim baska seylerde olur..
ilk lisans verip ondan sonra yapmaya baslarim..
Vb lisansi alacagim
2
●413
- 23-11-2007, 20:41:30Üyeliği durduruldu50 liraya kadar indiğini düşünürsek bin adet konunun senin yaklaşık 2-3 bin konu açman gerekicek ve direk 2-3 k konu isteyeni bulabileceğine emin değilim bya zor yaniForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle