• 23-11-2007, 20:08:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam
    ben konu acma
    veya mp3 resim yükleme karsilina vb lisans veren varsa yazsin..
    veya baska seyden fakat para karsilina degil
    konu acabilir upload yapabilirim baska seylerde olur..
    ilk lisans verip ondan sonra yapmaya baslarim..
  • 23-11-2007, 20:20:21
    #2
    selam burak

    konuyu baltamak gibi olmasın ama


    vbulletin lisansı owned $160
    senelik $85

    satan arkadaşlar genelde 100-140 ytl fiyat biçiyor..
    Sanmıyorum ki biri çıkıp xxxx konu karşılığı al sana vb diyeceğini
  • 23-11-2007, 20:41:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam burak
    konuyu baltamak gibi olmasın ama
    vbulletin lisansı owned $160
    senelik $85
    satan arkadaşlar genelde 100-140 ytl fiyat biçiyor..
    Sanmıyorum ki biri çıkıp xxx konu karşılığı al sana vb diyeceğini
    50 liraya kadar indiğini düşünürsek bin adet konunun senin yaklaşık 2-3 bin konu açman gerekicek ve direk 2-3 k konu isteyeni bulabileceğine emin değilim bya zor yani