• 13-08-2013, 01:26:11
    #1
    Konu kapanmiŞtir
  • 13-08-2013, 03:43:39
    #2
    Ücretsiz katılımdan faydalanmak istiyorum.
  • 13-08-2013, 03:47:29
    #3
    Beleş mezar bulsan girecen demişler aga
    Benide yazınız
    Bu kumara girmiyor mu ?

    İlk katılımlar ücretsiz olduğu için katıldım, sonrasına arkadaşın dediği gibi r10 izin vermeyecektir ve mod amca gidin başka yerde oynayın diyecektir
  • 13-08-2013, 03:49:32
    #4
    ücretsiz katılımdan bende faydalanayım

    nasıl olsa r10 böyle birşeye izin vermicektir, bildiğiniz kumar, pilli piyango veya gün gibi bişey bu
  • 13-08-2013, 03:56:55
    #5
    ücretsiz katılımdan bende faydalanayım
  • 13-08-2013, 04:00:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bende katılayım
  • 13-08-2013, 04:18:10
    #7
    telepinus86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not: Beklenen ilgi görülürse gerekli yasal işlemler başlatılacaktır. Herkese Bol ŞANS

    ILK 5 KISI KATILIM ÜCRETSİZ DIR
    Yasal olarak maalesef yapamazsiniz boyle bir seyi.

    Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 13-08-2013, 04:23:14
    #8
    Yasak olması lazım. Çünkü para alıyorsanız çekiliş için, izin almış olmanız gerekiyor. (mili piyango vb işlemler olması gerekiyor)

    4 yıl öncesinden bir konu bakınız.
  • 13-08-2013, 06:53:57
    #9
    Kendi bulduğum derken hocam? Bu yıllardır yapılan birşey zaten. Ayrıca r10 da bu tip olaylar yasak