• 19-12-2009, 01:01:01
    #1
    Alıntı
    <bgsound src="http://www.xxxx.net/yeniyil/Christmas.mp3">
    explorerda çalışıyor fakat firefoxda tık yok neden
  • 20-12-2009, 23:00:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sitenin en altına media player şeklinde ekleyebilirsin.,
    <EMBED
    src=http://adres hidden=true AUTOSTART=\"TRUE\"
    LOOP=\"TRUE\"> <NOEMBED><BGSOUND src=\"adres\"
    loop=infinite></NOEMBED></EMBED>

    Eğer yine çalışmaz ise bir Flash yapıp müziği onun içine gömebilirsin.
  • 21-12-2009, 01:17:57
    #3
    media player olmaz ses arka planda çalışması lazım ama flash mantıklı geldi deneyebilirim siwishmaxla cok bilmiyorum kullanmayı ama denerim
  • 21-12-2009, 08:43:35
    #4
    display none ile bir div içine flashplayer yerleştirip (yada player boyutunu 1 olarak ayarlarak) her sayfada player göstermeden çaldırabilirsiniz. örneğin jwplayer bu iş için çok uygun.

    örnek aşağıdaki player genişlik ve yüksekliği 1 olarak ayarlanmış hali

    <script type="text/javascript" src="swfobject.js"></script>
    
    <div  id="victories">Flash player Güncellemelisiniz.</div>
     
    <script type="text/javascript">
    var so = new SWFObject('player.swf','mpl','1','1','3');
    so.addParam('allowscriptaccess','always');
    so.addParam('allowfullscreen','true');
    so.addParam('allownetworking','all');
    so.addParam('wmode','opaque');
    so.addParam('flashvars','file=Latikas_Theme.mp3&bufferlength=5&volume=80&autostart=true&repeat=always');
    so.write('victories');
    </script>
  • 22-12-2009, 17:05:52
    #5
    Swishmax'a şarkıyı attım resimsiz flash yaptım sadece muzik yani.
    Ftpye gönderdim, aşağıdaki kodla işi halletim


    Alıntı
    <embed src=http://www.xxxxxx.com/yeniyil/yeniyil.swf type=application/x-shockwave-flash width="0" height="0"></embed>