• 17-10-2008, 01:17:38
    #10
    demo linki açılmıyor maalesef..
  • 17-10-2008, 01:27:48
    #11
    konu açılış tarihi: 31-03-2007
    son mesaj : 17-10-2008

    insaf yani hala demo açılmadı diyorsunuz. 1,5 senelik! konuyu hortlatmışsınız daha ne olsun.
  • 21-12-2008, 12:12:13
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sagol ama ındırmek ıcın 50 mesaj ıstıyor,,,,
  • 21-12-2008, 12:47:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    eline sağlık teşekkürler
  • 22-01-2009, 15:32:40
    #14
    Sagolasin
  • 26-01-2009, 22:01:58
    #15
    teşekkürler paylaşım için..