• 20-02-2009, 15:02:21
    #1
    Arkadaşlar ben siteme bi splah reklami atmak istiyorum fakat kapat btonunu tikladigi zaman bir kere açilcak ve her kullaniciya birkere açilcak
    şekilde olcak yardimci olurmusunuz lütfen
  • 21-02-2009, 13:02:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aradığınız Kod Bu Olabilir mi?