• 08-01-2022, 20:57:08
    #1
    Merhaba, İstediğim şeyi kısaca anlatayım A sutünu ile G sütunlarını eşlemem gerekiyor. Eğer Eşleşme doğruysa zaten F de bu belirtiliyor. Ayrıca J sütununda da G sütunun eşinin A'da kaçında satırda olduğunu belirtiyor. Bunlara bağlı olarak benim bu satırları (G'yi A ya göre) taşımam gerekiyor yani eşleştirme sonucunu Doğru olarak almam gerekiyor. Satır sayısı fazla olduğundan manuel olarak yapmak baya zaman alıcı. Buna bağlı olarak kolay bir çözüm üretebilir miyiz? Bilgili kişiler yardımcı olabilirse sevinirim



  • 17-01-2022, 23:33:37
    #2
    Bunlara bağlı olarak benim bu satırları (G'yi A ya göre) taşımam gerekiyor yani eşleştirme sonucunu Doğru olarak almam gerekiyor.

    Bu ifade yeterince açık değil
  • 18-01-2022, 00:18:17
    #3
    hmustafay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara bağlı olarak benim bu satırları (G'yi A ya göre) taşımam gerekiyor yani eşleştirme sonucunu Doğru olarak almam gerekiyor.

    Bu ifade yeterince açık değil
    Otomatik öteleme işlemi gibi düşünün eş değerleri aynı sütunlara getircek şekilde