• 23-03-2021, 01:15:54
    #1

    Analytics Google'den aldığım kodu nereye yapıştıracağım bir türlü yapamadım yardım edebilcek var mı
    • MYBLOGTR
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-03-2021, 01:17:55
    #2
    Burasıyla alakası yok. Admin panelinden girip yapmanız lazım
  • 23-03-2021, 01:18:34
    #3
    erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burasıyla alakası yok. Admin panelinden girip yapmanız lazım
    Wordpress değil ama hangi kısımdan bahsediyorsun
  • 23-03-2021, 01:18:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşim. index html'i önce masaüstüne indir ondan sonra notepad veya not defteri dosyalarından birisi ile aç
    <head> yazısının altına yapıştır dosyayı yine utf-8 index.html olarak kaydet. Tekrar ftp dosyasının içine sürükle ve bırak
  • 23-03-2021, 01:20:17
    #5
    Jardani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim. index html'i önce masaüstüne indir ondan sonra notepad veya not defteri dosyalarından birisi ile aç
    <head> yazısının altına yapıştır dosyayı yine utf-8 index.html olarak kaydet. Tekrar ftp dosyasının içine sürükle ve bırak
    Fakat siteye ilk girdiğimizde /index.html olarak açılmıyor.

    www.alanadi.com.tr/ diye açılıyor
  • 23-03-2021, 01:22:03
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    girdiğin yeri merak ettim. Tarayıcı cubuguna ftp://siteadi.com yazarak girme önce FileZilla adlı klasörü indir ordan bi bağlantı sağla kanka
  • 23-03-2021, 01:24:27
    #7
    Jardani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girdiğin yeri merak ettim. Tarayıcı cubuguna ftp://siteadi.com yazarak girme önce FileZilla adlı klasörü indir ordan bi bağlantı sağla kanka
    Yok hocam siz anlamadınız beni. Hani index.html ye atıyoruz ya ozaman index.html ye girdiğimiz zaman kayıt etmiyor mu?
  • 23-03-2021, 01:24:34
    #8
    siteadi.com/index.html yaz eğer aynı sayfaya yani anasayfaya gidiyorsa o dosya içinde </head> öncesi yapıştırabilirsin hocam
  • 23-03-2021, 01:29:32
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    Misafir; mesaj kutun dolu kanka algılar merak etme o kısımı ftp kendisi otomatik ayarlıyor