Anket Hangi marka?
Toplam Katılımcı Sayısı: 21
Hangi marka?
Monster
%57,14 (12 Oy)
Asus
%38,10 (8 Oy)
Diğer
%4,76 (1 Oy)
  • 12-10-2024, 21:41:04
    #1
    Selamlar forum, 17 inç laptop alacağım maya, blender ve substance için. Seçim konusunda kararsız kaldım. Önerileriniz de varsa alabilirim.

    amaç dizüstü olması kesinlikle. Ayrıca 16 veya 17 inç minimum
  • 12-10-2024, 21:42:46
    #2
    hocam model veya bütçe belirtmemişsiniz ona istinaden her koşulda asus tuf öneririm
  • 12-10-2024, 21:44:00
    #3
    aynı özellikte olacaksa ve bütçe varsa kesinlikle asus monster anakart çok kötü
  • 12-10-2024, 21:48:09
    #4
    caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam model veya bütçe belirtmemişsiniz ona istinaden her koşulda asus tuf öneririm
    akgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı özellikte olacaksa ve bütçe varsa kesinlikle asus monster anakart çok kötü
    ikisinde de i7 model, 4060 ekran kartlı modeli inceliyorum
  • 12-10-2024, 21:48:50
    #5
    Daha önce Asus Tuf serisi oyuncu laptop'u kullanmıştım. Size tecrübemi anlatabilirim belki faydası olur.
    • Bataryadan çok beklentiniz olmasın
    • Soğutma sistemi başarılıydı
    • Ekran çok beğenmedim, renk derinliği kötüydü (renkleri daha pastel gösteriyor grafiksel çalışmalarda çok yanıltıcı oluyordu)
    • Harici ekran ile kullanılabilir.
    • Yani grafik işleriyle uğraşanlar için bence uygun değil
    Kullanmadım ama monster'larıda çok önermiyorlardı sanırım.
  • 12-10-2024, 21:48:56
    #6
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisinde de i7 model, 4060 ekran kartlı modeli inceliyorum
    o zaman kesinlikle asus tuf
  • 12-10-2024, 21:53:32
    #7
    caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam model veya bütçe belirtmemişsiniz ona istinaden her koşulda asus tuf öneririm
    akgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı özellikte olacaksa ve bütçe varsa kesinlikle asus monster anakart çok kötü
    mehmetkolbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce Asus Tuf serisi oyuncu laptop'u kullanmıştım. Size tecrübemi anlatabilirim belki faydası olur.
    • Bataryadan çok beklentiniz olmasın
    • Soğutma sistemi başarılıydı
    • Ekran çok beğenmedim, renk derinliği kötüydü (renkleri daha pastel gösteriyor grafiksel çalışmalarda çok yanıltıcı oluyordu)
    • Harici ekran ile kullanılabilir.
    • Yani grafik işleriyle uğraşanlar için bence uygun değil
    Kullanmadım ama monster'larıda çok önermiyorlardı sanırım.
    peki ne alacağız hocam, fikriniz var mı
  • 12-10-2024, 21:54:46
    #8
    oyun olmayacaksa sadece render ise lenova thinkpadlere bakılabilir
  • 12-10-2024, 21:57:04
    #9
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ne alacağız hocam, fikriniz var mı
    Hocam bütçeniz varsa macbook. Bizim bir projemiz vardı adobe illustrator ile vektör çalışıyorduk, bu renk problemlerinden çok yanıldık, tekrar tüm görsellerle uğraşmıştık. En net görüntüyü macbook'lar veriyor tabi birazda bütçe meselesi. Haricinde kullanmadığım bir makinayı önermem yanlış olur.