Hocam siz hp kullanıyor musunuz? Araştırmalarımda hp de ısınma problemi olduğu söyleniyor. Genellikle dell ve msi öneriliyor. Sizin laptopta bir ısınma var mı?
apple harici olanlardan pek anlamam,sistem itibariyle windowsa hakim değilim ama marka konusunda tavsiye verebilirim. sırasıyla DELL,HP,SAMSUNG,ASUS,PACKARD BELL,LENOVO,MSI, tercih etmelisin. 16 GB ram ( Kesin olmalı ) tercihen 512 ssd ( 256 da işini görür ) tercihen i7 işlemci ( i5 te işini görür ) ama ramden ödün verme 16 ram şart. 16 ram'e 512 ssd yakışır hani stabillik açısından.
apple harici olanlardan pek anlamam,sistem itibariyle windowsa hakim değilim ama marka konusunda tavsiye verebilirim. sırasıyla DELL,HP,SAMSUNG,ASUS,PACKARD BELL,LENOVO,MSI, tercih etmelisin. 16 GB ram ( Kesin olmalı ) tercihen 512 ssd ( 256 da işini görür ) tercihen i7 işlemci ( i5 te işini görür ) ama ramden ödün verme 16 ram şart. 16 ram'e 512 ssd yakışır hani stabillik açısından.
Hocam tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Açıkçası dell ve msi arasında kaldım. Sizce hangisi? Bana dell daha cazip geldi. Msi işlemci önbelleği 24 MB, dell ise 16 MB fakat dell'in işlemcisi (AMD Ryzen 7 5800H), msi (Intel Core i7-11800H) işlemcisinden daha iyi görünüyor. İki sevdiğim ve adobe programlarıyla pek hayli zaman geçiren arkadaşım var. Biri dell önerdi, diğeri msi. İyice kararsız kaldım.