Anket Hangi Antivirüs Programı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Hangi Antivirüs Programı ?
Kaspersky
%50,00 (12 Oy)
Nod32
%29,17 (7 Oy)
Diğer (Belirtiniz)
%20,83 (5 Oy)
  • 17-08-2012, 18:44:52
    #19
    Kaspersky kendini çok dizginledi, artık eskisi kasmıyor. NOD32 de tam aksine, kaspy i geçmiş durumda
  • 17-08-2012, 18:50:05
    #20
    Kaspersky'Den Şaşma Hoca Kendımı bıldım bılelı kullanıyırım oldukcada memnunum
  • 17-08-2012, 18:54:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    intel dual zore işlemci 2gb ram kaspersky kullanan arkadaşlar bu sistem kaldırırmı bende bildim bileli esed kullanıyorum
    2 sene önce kurmuştum kaspersky oda pişman oldum pcye format attım o gün bu gündür kullanam
  • 17-08-2012, 20:38:01
    #22
    Merhaba arkadaşlar, KasperSky İnternet Securtry 2012 aldım, şu an kurulmu yapıyorum, değerli yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için hepinize teşekkür ederim, iyi forumlar.
  • 17-08-2012, 23:13:39
    #23
    makinam kasmasın dersen nod daha iyidir kasın sorun etmem değil dersen Kaspersky öneriirm