intel dual zore işlemci 2gb ram kaspersky kullanan arkadaşlar bu sistem kaldırırmı bende bildim bileli esed kullanıyorum
2 sene önce kurmuştum kaspersky oda pişman oldum pcye format attım o gün bu gündür kullanam
Merhaba arkadaşlar, KasperSky İnternet Securtry 2012 aldım, şu an kurulmu yapıyorum, değerli yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için hepinize teşekkür ederim, iyi forumlar.