• 08-02-2024, 16:06:16
    #1
    Merhabalar, kullandığınız/önerdiğiniz antivürüs programı var mı ?
  • 08-02-2024, 16:07:00
    #2
    BitDefender memnunum veya alternatif olarak Malwarebytes iyidir.
  • 08-02-2024, 16:08:43
    #3
    Kaspersky yükleyin geçin hem hafif hemde güvenli.
  • 08-02-2024, 16:09:25
    #4
    Kaspersky, ilk defa kullanacaksanız 1 aylık Kaspersky Standard lisansı veriyor.

    Kaspersky Ücretsiz antivirüs indirin | Kaspersky
  • 08-02-2024, 16:10:00
    #5
    Kaspersky kullanıyorum memnunum.

    dilerseniz Kaspersky lisans sağlayabilirim size ücreti mukabilinde
  • 08-02-2024, 16:10:01
    #6
    Önerileriniz için teşekkürler.Ekleme yapmak istiyorum konuya günde 200 ila 300 arası dosya indiriyorum.Haliyle virüs bulaşma ihtimali çok yüksek kapsamlı ve güvenliği yüksek bir antivürüs programı arıyorum
  • 08-02-2024, 16:13:57
    #7
    2. YILDIR AVAST KULLANIYORUM MEMNUNUM. SAĞOLSUN HER ŞEYİ ENGELLİYOR. IFRAME çalıştıran siteleri bile
  • 08-02-2024, 16:20:33
    #8
    Windows Defender yetiyor. Gerçi fidye isteyen virüse yakalanmışlığım oldu. Genel olarak iyi
  • 08-02-2024, 16:24:27
    #9
    Norton