Virüs mü girmiş?? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Virüs mü girmiş??
13
●
1.396
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Güvenlik
Virüs mü girmiş??
1
2
29-01-2007, 14:20:31
#10
TD TeaM
Üyeliği durduruldu
Kaspersky ile hallet.
29-01-2007, 15:08:30
#11
Emr
TD TeaM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaspersky ile hallet.
Aynen öyle yapıyorum indirdim onunla taratıyorum...
30-01-2007, 15:29:57
#12
cculha
Ne oldu halledebildin mi sorunu. Ne ile sildiğin hakkında bilgi verirsen seviniriz.
30-01-2007, 19:56:09
#13
Emr
Evet kaspersky kesin çözüm gerçektende....
30-01-2007, 23:00:11
#14
CaLViN
en başta demiştim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler