• 10-08-2005, 12:04:06
    #10
    Misafir
    mauahuah konu kendini aşti herkes salliyor yok o burali yok o surali size ne :> hehehee
  • 10-08-2005, 12:04:55
    #11
    Misafir
    taki sana diyecek lafım yok

    şimdi canın sıkılır kendi çapında flood yaparsın siteme falan bi moka da yarasa
  • 10-08-2005, 12:05:24
    #12
    Misafir
    tetal adlı üyeden alıntı:
    bizim iyi.net adminin değil site ;
    admin asp kullanmayı sevmez
    admin bursalı değil
    admin adı haluk veya atacan değil
    Tam bu dediklerinin aynısını sıralayacaktım;
    http://www.iyinet.com.tr/iletisim.asp
  • 10-08-2005, 13:04:48
    #13
    yanlış hayıtlamıyorsam @yoktur un arkadaşı olması lazım hatta .var uzantısının sahibi...
  • 10-08-2005, 13:19:17
    #14
    Bu kadar boş konu iyinet forumlarında olur derdim demek burda daha kralı varmış..

    Bunun iyinetadmin'in olmadığını anlamak heralde süper kapasite isteyen birşey olmasa gerek ? Bu konunun yeri Konu Dışı veya geyik bölümü sanırım..
  • 10-08-2005, 14:40:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Jabba adlı üyeden alıntı:
    Bu kadar boş konu iyinet forumlarında olur derdim demek burda daha kralı varmış..

    Bunun iyinetadmin'in olmadığını anlamak heralde süper kapasite isteyen birşey olmasa gerek ? Bu konunun yeri Konu Dışı veya geyik bölümü sanırım..
    bende senin gibi adamlar iyinette olur sanmıştım demek burdada varmış