• 12-05-2006, 19:43:06
    #1
    Misafir
    ..................
  • 12-05-2006, 19:45:26
    #2
    konu dışı : ula bu avatar xfatihx in di herhalde kafamı karıştırma değiştir şu avatarını

    sedo hakkında bir şey diyemem gıcık herif onlar
  • 12-05-2006, 19:46:39
    #3
    kendi sitesinden atmıştım ben 2gün sonra cevap gelmişti.
  • 12-05-2006, 19:59:25
    #4
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    konu dışı : ula bu avatar xfatihx in di herhalde kafamı karıştırma değiştir şu avatarını

    sedo hakkında bir şey diyemem gıcık herif onlar
    boşver eskiyi yenisine bak https://www.r10.net/avatars/xfatihx.g...ine=1146670096 euhuehue süper ama karakartalimin asaleti işte
  • 12-05-2006, 21:09:36
    #5
    Misafir
    en güzel avatar benimkisi
  • 12-05-2006, 21:17:47
    #6
    hayal mahsulüsün hayallll )
  • 12-05-2006, 21:22:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sedo benim maillerime en geç 2 gün içinde cevap veriyor.
  • 12-05-2006, 22:59:44
    #8
    bende almıştım bi kaç gün sonra yayınlanıyor o listede ve doğru düzgün bi boka yaramıyor...