sedo hakkında
7
●682
- 12-05-2006, 19:45:26konu dışı : ula bu avatar xfatihx in di herhalde kafamı karıştırma değiştir şu avatarını

sedo hakkında bir şey diyemem gıcık herif onlar
- 12-05-2006, 19:59:25boşver eskiyi yenisine bakmuratozcirpici adlı üyeden alıntı:
https://www.r10.net/avatars/xfatihx.g...ine=1146670096 euhuehue süper ama karakartalimin asaleti işte
- 12-05-2006, 22:59:44bende almıştım bi kaç gün sonra yayınlanıyor o listede ve doğru düzgün bi boka yaramıyor...
