• 30-08-2007, 20:29:50
    #10
    Misafir
    inter barcelonadan 5 yedi

    fenerin grubu daha kolay çıkar bence
  • 30-08-2007, 21:53:59
    #11
    Bence de Fenerbahçe'nin rakipleri daha kolay gibi, Beşiktaş'ın ise Allah yardımcısı olsun. iyi top oynuyorlar ama şampiyonlar liginde çok tecrübesizler ve Avrupa'da çok şanssızlar
  • 30-08-2007, 22:16:31
    #12
    Misafir
    Fenerin grubu kek miş

    Ama fener çıkabilir mi bilmiyorum


    (Bende fenerliyim )
  • 30-08-2007, 22:33:25
    #13
    Bizim grupta gözüken seribaşı Fenerbahçe aslında
  • 30-08-2007, 22:43:18
    #14
    Fenerbahçenin ilm macı saraçoglunda interle bu gazla ilk macı alırız biz sonrası gelirz zaten 2. olarak cıkarız
    Bjk biraz kasar ama cıkabilirler Liverpool ters takım
  • 30-08-2007, 23:05:59
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beşiktaş zor grupta fenerde kaybederse interden kaybeder.
  • 30-08-2007, 23:09:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bence fenerin grubu da kolay değil. şampiyonlar liginde kek grup olmaz her 2 takımada kolay gelsin.