Bence de Fenerbahçe'nin rakipleri daha kolay gibi, Beşiktaş'ın ise Allah yardımcısı olsun. iyi top oynuyorlar ama şampiyonlar liginde çok tecrübesizler ve Avrupa'da çok şanssızlar
Fenerbahçenin ilm macı saraçoglunda interle bu gazla ilk macı alırız biz sonrası gelirz zaten 2. olarak cıkarız
Bjk biraz kasar ama cıkabilirler Liverpool ters takım