Bence de Fenerbahçe'nin rakipleri daha kolay gibi, Beşiktaş'ın ise Allah yardımcısı olsun. iyi top oynuyorlar ama şampiyonlar liginde çok tecrübesizler ve Avrupa'da çok şanssızlar