• 04-05-2006, 17:09:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Arabul daha Google Türkiye'de bilinmiyorken çok popülerde sonra Türkiye Google'dan haberdar olunca Arabul'un esamesi okunmadı daha. Adamlarda n'apsın böyle bir çare bulmuşlar kendilerine.
  • 04-05-2006, 17:25:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bence aram motoru olarak kalsa batardı zamanında google'ın piyasayı zkip atacağını erken kavrayıp portallaşsaydı şu an mynete değil arabula girecekti millet. tasarım hoş
  • 04-05-2006, 17:35:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İşin trajikomik yanıysa Google'ı Türkiye'ye tanıtan Arabul'du Arama yaptığında eğer Arabul'da sonuç çıkmıyorsa direk Google'a yolluyordu. Arabul'da da zaten donuç çıkmıyordu çoğu konuda Millette baktı işin aslı Google sonra salladılar Arabul'u. Zaten kendileride ilgilenmiyordu adamlara reklam vermek çin 300 kere mail attım birinde bile yanıt vermediler
  • 04-05-2006, 18:22:24
    #13
    kotu tabi yaws o kadar buyuk bir firma bi .css duzenliyemiyormu yazılara baksana haberturk daha hoş gorunuyor.
  • 04-05-2006, 18:32:59
    #14
    KoS adlı üyeden alıntı:
    haberturk daha hoş gorunuyor.
    habertürk hoş mu?
  • 04-05-2006, 19:54:55
    #15
    Misafir
    sayfayı biraz daraltsalar daha hoş gözükür.
  • 05-05-2006, 01:44:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bence Güzel yazılmış bi site olmuş.Ben bugune kadar arabul kullanmadım.Ama halal kullananlar var.Bence suan bi örümcek yapsalar veya yaptırsalar belki biraz daha piyasa yaparlar..
  • 05-05-2006, 09:56:15
    #17
    adamların prsi 6 imiş yeni gördüm